Η SumUp νοιάζεται

Εμείς στη SumUp δεσμευόμαστε να παρέχουμε υπηρεσίες εξαιρετικής ποιότητας στους εμπόρους μας. Όλοι οι έμποροί μας έχουν το δικαίωμα σε μια δίκαιη, αποτελεσματική και ευγενική εξυπηρέτηση ανά πάσα στιγμή. Όπου δεν είστε ικανοποιημένοι με την υπηρεσία μας, για οποιονδήποτε λόγο, έχετε το δικαίωμα να αντιμετωπίζονται τα παράπονά σας αποτελεσματικά, σωστά και δίκαια. Αναγνωρίζουμε τη σημασία της εφαρμογής διαδικασίας χειρισμού παραπόνων και νοιαζόμαστε για τα σχόλιά σας.

Σημείωση: Η Τράπεζα της Λιθουανίας, το βασικό εξωτερικό ίδρυμα έχει τη δύναμη να μεσολαβεί στις καταγγελίες. Σε περιπτώσεις που δεν είστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα μετά από άμεση επικοινωνία μαζί μας, η παρακάτω διαδικασία έχει συνταχθεί σύμφωνα με τις οδηγίες της Τράπεζας της Λιθουανίας.

Πρώτη επιλογή

Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν είστε ικανοποιημένοι με μια υπηρεσία που παρέχουμε ή εάν δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας, σας ζητούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να αναφέρετε τους λόγους πίσω από τη διαφωνία καθώς και να εκφράσετε τα αιτήματά σας. Θα λάβουμε υπόψη τα σχόλιά σας και εάν εκφράσατε παράπονο, θα προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημα όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Αυτό μπορεί να γίνει εντός 3 μηνών από την ημερομηνία ενός συμβάντος. 

Πώς να υποβάλλετε παράπονο 

Στείλτε μας ένα email από την καταχωρισμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στο wecare@sumup.com ή επικοινωνήστε τηλεφωνικά με την Υποστήριξη Πελατών μας για να υποβάλετε προφορική καταγγελία και αυτό θα προωθηθεί εσωτερικά στην Ομάδα Καταγγελιών μας. Όταν επικοινωνείτε μαζί μας, παρακαλείστε να δώσετε τα ακόλουθα:

  1. Πληροφορίες για τους λόγους της διαφοράς 

  2. Ειδικός ισχυρισμός (π.χ. Με αυτό το αίτημα ζητώ…) 

Ως πάροχος χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, πρέπει να σας απαντήσουμε εντός 15 εργάσιμων ημερών.

Δεύτερη επιλογή

Εάν λάβετε μια μη ικανοποιητική απάντηση ή καμία απάντηση από εμάς, έχετε το δικαίωμα να επικοινωνήσετε με το βασικό εξωτερικό ίδρυμα, την Τράπεζα της Λιθουανίας. Οι αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν με τρεις τρόπους:

  • Μέσω της ηλεκτρονικής διευκόλυνσης επίλυσης διαφορών E-Government Gateway

  • Συμπληρώνοντας μια Φόρμα Αίτησης Καταναλωτή και στείλτε τη ταχυδρομικά ή μέσω email στη διεύθυνση pt@lb.lt

  • Συμπληρώνοντας μια δωρεάν αίτηση φόρμας και στέλνοντάς την ταχυδρομικά ή μέσω email στη διεύθυνση pt@lb.lt 

Διεύθυνση:

Υπηρεσία εποπτείας της Τράπεζας της Λιθουανίας, Žalgirio g. 90, LT-09303, Βίλνιους

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες και τη Φόρμα Αίτησης Καταναλωτή εδώ: Επίλυση διαφοράς με πάροχο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Μπορείτε να στείλετε την αίτηση στην Τράπεζα της Λιθουανίας εντός ενός έτους μετά την επικοινωνία μαζί μας. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε νομική υπεράσπιση στα δικαστήρια ή να παραπέμψετε το θέμα στην Τράπεζα της Λιθουανίας σε γραπτή ή ηλεκτρονική μορφή.

Σημαντικό

Ανεξάρτητα από τον τρόπο που θα επιλέξετε να υποβάλετε την αίτησή σας, αυτή και τα παραρτήματά της πρέπει να είναι είτε στην επίσημη γλώσσα της χώρας, δηλ. Λιθουανική ή Αγγλική γλώσσα. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η διαδικασία επίλυσης διαφορών θα διεξαχθεί στην επίσημη γλώσσα της χώρας, δηλ Λιθουανική.