Έχετε ερωτήσεις; Έχουμε τις απαντήσεις!

Ποια smartphone/tablet είναι συμβατά;

Για να χρησιμοποιήσετε την SumUp, το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα smartphone ή tablet με δυνατότητα σύνδεσης στο ίντερνετ. Αν χρησιμοποιείτε συσκευή Android, τότε στη συσκευή αυτή θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί Bluetooth έκδοσης 4.0 και τουλάχιστον το λειτουργικό σύστημα Android 4.4. Για συσκευές iOS, οι απαιτήσεις Bluetooth είναι οι ίδιες με αυτές που ισχύουν για συσκευές Android, ενώ το λειτουργικό σύστημα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον το iOS 8.0.0. Παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες.

Ποιo είναι το κόστος;

Το τερματικό έχει εφάπαξ τιμή αγοράς 79,00€ (χωρίς ΦΠΑ).

Πληρώνετε μόνο μια χρέωση 2,75% ανά συναλλαγή για όλες τις υποστηριζόμενες χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.

Δεν υπάρχει κανένα πρόσθετο κόστος. Καμία μηνιαία χρέωση, μηδενικά πάγια έξοδα και καμία ελάχιστη χρέωση.

Πόσο γρήγορα αποστέλλεται το τερματικό και πότε μπορώ να ξεκινήσω να κάνω συναλλαγές με κάρτες;

Αν κάνετε εγγραφή και παραγγείλετε σήμερα το τερματικό, τότε το τερματικό θα σας απιοσταλεί αμέσως μόλις λάβουμε την πληρωμή σας.

Ο χρόνος παράδοσης, μετά την λήψη της πληρωμής, είναι 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες.

Μόλις παραλάβετε το τερματικό, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να το ρυθμίσετε και να κάνετε μια δοκιμαστική συναλλαγή και, στη συνέχεια, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε.

Πως συνδέω το τερματικό με το προσωπικό μου smartphone/tablet;

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνδέσετε το τερματικό SumUp Air με το smartphone ή το tablet σας μέσω Bluetooth. Όλες οι οδηγίες υπάρχουν στην εφαρμογή. Εδώ θα βρείτε έναν αναλυτικό οδηγό ρύθμισης του τερματικού σας.

Πως κάνω μια συναλλαγή με κάρτα;

Αυτός είναι ένας αναλυτικός οδηγός για τον τρόπο εκτέλεσης συναλλαγών με τo SumUp Air. Οι συναλλαγές γίνονται πανεύκολα. Σας το υποσχόμαστε:

Ανοίξτε την εφαρμογή της SumUp στο smartphone ή στο tablet σας και συνδεθείτε με τη διεύθυνση email και τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης.

Εισάγετε το επιθυμητό ποσό. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε και μια περιγραφή στο αντίστοιχο πεδίο της οθόνης. Όταν είστε έτοιμοι, πιέστε "Χρέωση".

Κατόπιν, το τερματικό ενεργοποιείται αυτόματα και συνδέεται με τη συσκευή σας.

Τώρα ο πελάτης σας μπορεί, είτε να κρατήσει την κάρτα (για κάρτες με δυνατότητα ανέπαφης συναλλαγής NFC) ή απλά να την εισάγει στην υποδοχή.

Αν ο πελάτης σας θέλει να πληρώσει με κάρτα ανέπαφων συναλλαγών NFC, το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να κρατήσει την κάρτα του πάνω στο τερματικό. Επειδή η κεραία NFC βρίσκεται στην επάνω πλευρά του τερματικού, ο πελάτης θα πρέπει να κρατήσει ίσια την κάρτα του στην επάνω πλευρά του τερματικού. Αφότου κρατήσει την κάρτα του πάνω στο τερματικό, θα ακουστεί ένας χαρακτηριστικός ήχος και 4 λυχνίες LED θα ανάψουν για να σηματοδοτήσουν την επιτυχή μεταφορά δεδομένων. Κατόπιν ο πελάτης πρέπει να εξουσιοδοτήσει την πληρωμή εισάγοντας το PIN ή την υπογραφή του.

Για να εξουσιοδοτήσει την πληρωμή, ο πελάτης πρέπει να εισάγει το 4-ψήφιο PIN στο τερματικό και, κατόπιν, πρέπει να πατήσει το πράσινο σύμβολο "ν". Εναλλακτικά, ο πελάτης μπορεί να εξουσιοδοτήσει την πληρωμή μέσω υπογραφής στην οθόνη του προσωπικού σας smartphone/tablet και κατόπιν πρέπει να επιβεβαιώσει την πληρωμή πατώντας το κουμπί "Enter". Το τερματικό θα σας πει αν απαιτείται το PIN ή η υπογραφή.

Σημαντική υπόδειξη: Η εξουσιοδότηση μέσω PIN ή υπογραφής εξαρτάται από τις ρυθμίσεις που έχουν αποθηκευτεί στο chip της κάρτας του πελάτη. Ούτε εσείς, ούτε ο πελάτης μπορείτε να αποφασίσετε αν η εξουσιοδότηση θα γίνει μέσω PIN ή υπογραφής.

Στη συνέχεια, το τερματικό και η εφαρμογή θα εμφανίσουν μια ειδοποίηση που επιβεβαιώνει την επιτυχή συναλλαγή.

Κατόπιν, μπορείτε να στείλτε την απόδειξη στον πελάτη σας εισάγοντας τη διεύθυνση email του ή τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του στο αντίστοιχο πεδίο. Επίσης μπορείτε να εκτυπώσετε την απόδειξη.

Συγχαρητήρια! Μόλις διεξάγατε μια επιτυχημένη πληρωμή μέσω του SumUp Air. Πιο εύκολο δεν γίνεται!

Ποιες κάρτες υποστηρίζονται;

Υποστηρίζονται όλες οι πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, στις οποίες αναγράφονται τα λογότυπα Visa, V PAY, Mastercard ή Maestro.

Πως λαμβάνουν απόδειξη οι πελάτες για τις πληρωμές τους;

Μετά την επιτυχή επεξεργασία μίας συναλλαγής, μπορείτε να στείλετε την απόδειξη μέσω email ή SMS. Η οθόνη που προβάλλεται παρακάτω θα εμφανιστεί αυτόματα. Απλά εισάγετε τη διεύθυνση email ή τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του πελάτη σας και πατήστε το πλήκτρο "Αποστολή απόδειξης".

Αυτό το SMS και το email προέρχεται από την SumUp, οπότε δεν υπάρχει καμία χρέωση. Επίσης μπορείτε να συνδέσετε έναν εκτυπωτή αποδείξεων. Μάθετε περισσότερα για τις αποδείξεις εδώ.

Πόσο πρέπει να περιμένω για να λάβω την εξόφληση;

Η διαδικασία εξόφλησης διαρκεί κανονικά 2-3 εργάσιμες ημέρες, από την ημέρα πραγματοποίησης της συναλλαγής μέχρι την ημέρα πίστωσης των χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Για κάθε εξόφληση στον τραπεζικό λογαριασμό σας, θα λάβετε μια Αναφορά Εξόφλησης (σε μορφή PDF) μέσω email, η οποία θα απαριθμεί όλες τις συναλλαγές.

Επιπλέον, μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση όλων των συναλλαγών σας στον προσωπικό σας λογαριασμό SumUp στη διεύθυνση sumup.me.

Μπορώ να λάβω τα πρακτικά των συναλλαγών μου για τον λογιστή μου ή το παράρτημα της εφορίας;

Ναι, λαμβάνετε μια Αναφορά Εξόφλησης σε μορφή PDF για κάθε ποσό που εξοφλείται στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Επίσης λαμβάνετε μια μηνιαία περίληψη για όλες τις συναλλαγές και τις εξοφλήσεις σας, καθώς και ένα ξεχωριστό αρχείο PDF με όλες τις χρεώσεις συναλλαγών.

Έτσι, μπορείτε να καταθέσετε αυτά τα έγγραφα απευθείας στον λογιστή ή την Δ.Ο.Υ. σας.

Υπάρχουν κατηγορίες επιχειρήσεων που δεν υποστηρίζετε;

Ναι, ως ρυθμιζόμενη οντότητα, λειτουργούμε υπό τις αυστηρές απαιτήσεις που επιβάλλονται από τις χρηματοπιστωτικές ρυθμιστικές αρχές, τα συστήματα καρτών (Visa, Mastercard) και την αποδέκτρια τράπεζά μας. Η άδειά μας έχει περιορισμούς και, συνεπώς, δεν υποστηρίζουμε όλα τα επιχειρηματικά μοντέλα. Εδώ θα βρείτε μια λίστα με όλες τις μη υποστηριζόμενες επιχειρήσεις.

Ταξιδεύω συχνά στο εξωτερικό. Μπορώ να χρησιμοποιήσω εκεί την SumUp;

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την χρήση της SumUp για συγκεκριμένη χρονική περίοδο στις χώρες που παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Παρακαλούμε πείτε μας την χώρα στην οποία θα κάνετε συναλλαγές, τον λόγο της επίσκεψής σας και τις ακριβείς ημερομηνίες των συναλλαγών στην εκάστοτε χώρα. Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα με τις υποστηριζόμενες χώρες:

  • Αυστρία
  • Βέλγιο
  • Βραζιλία
  • Βουλγαρία
  • Χιλή
  • Κύπρος
  • Τσεχία
  • Δανία
  • Εσθονία
  • Φινλανδία
  • Γερμανία
  • Ελλάδα
  • Ουγγαρία
  • Ιρλανδία
  • Ιταλία
  • Λετονία
  • Λιθουανία
  • Λουξεμβούργο
  • Μάλτα
  • Ολλανδία
  • Νορβηγία
  • Πολωνία
  • Πορτογαλία
  • Ρουμανία
  • Σλοβενία
  • Ισπανία
  • Σουηδία
  • Ελβετία
  • Ηνωμένο Βασίλειο
  • Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής